The Application Help Desk role focuses on providing technical support for our software applications, ensuring that our customers can use our products
**IT HELP DESK** Reports to IT Manager Main Tasks and Responsibilities: - To install new software and hardware components - To regularly evaluate company’s
Bitorchestra S.r.l. è una società di Information Technology B2B, nata nel 2008 con sede a Torino. Controllata da DPV S.p.A, ha concentrato la propria
Bitorchestra S.r.l. è una società di Information Technology B2B, nata nel 2008 con sede a Torino. Controllata da DPV S.p.A, ha concentrato la propria
Contratto: Assunzione DirettaLuogo di lavoro: ROMAExperis, Talent company del Gruppo Manpower, per noto Ente Bilaterale con sede a Roma è alla ricerca di
Insight is a Fortune 500:ranked global provider of hardware, software, cloud, and service solutions, providing clients the guidance and expertise needed to
Insight is a Fortune 500:ranked global provider of hardware, software, cloud, and service solutions, providing clients the guidance and expertise needed to
Insight is a Fortune 500:ranked global provider of hardware, software, cloud, and service solutions, providing clients the guidance and expertise needed to